چگونه می توان کلیه بیمار شکست زنده باد پس از ترک دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توان کلیه بیمار شکست زنده باد پس از ترک دیالیز

چه مدت می تواند کلیه بیمار شکست زندگی می کنند پس از ترک دیالیز؟ شما می دانید دیالیز رایج ترین راه برای طولانی کردن عمر نارسایی کلیه است، اما برخی از افراد ممکن است پس از یک دوره درمان با توجه به برخی از دلایل ترک کنید. سپس چه مدت می تواند بیمار نارسایی کلیه بعد از توقف دیالیز زندگی می کنند؟

دیالیز یکی از رایج ترین راه برای زنده علائم نارسایی کلیه است، می تواند کمک به مردم بهتر و طولانی تر زندگی می کنند. اما مشکل این تابع می تواند کلیه بعد از دیالیز نمی تواند بهبود یافته است. بنابراین یک بار نارسایی کلیه شروع بیمار به دیالیز، آنها معمولا نیاز به انجام آن بارها و بارها. و زمانی که آنها را متوقف دیالیز، سموم به سرعت خواهد ساخت تا در خون خود. این سموم به خون گردش و ممکن است خسارات وارده در دیگر اندام های داخلی می شود. نارسایی قلبی شایع ترین عارضه نارسایی کلیه و همچنین علت مرگ و میر از نارسایی کلیه است. گفته شده است بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی تنها می تواند زندگی می کنند به عنوان کوتاه که یک تا چهار هفته پس از متوقف کردن آنها دیالیز.

آیا جایگزین از دیالیز می تواند کمک به مردم زندگی طولانی تر وجود دارد؟

پیوند کلیه یکی از بهترین راه هایی برای حل مشکل کلیه است، می تواند کمک به مردم از شر دیالیز، خلاص شوید. اما، با توجه به دلایل بسیاری می تواند برخی از مردم آن را ندارد، مانند فقدان پول، فشار خون بالا، بیماری های قلبی سروز و غیره.

چینی گیاهان دارویی پزشکی، به خصوص میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، آن است که به طور گسترده ای برای اثر درمانی قابل توجه آن و کمی عوارض جانبی استفاده می شود. نکته کلیدی این است که می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت خسارت های کلیه و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از تخریب بیشتر را بهبود بخشد.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه شما می توانید به ما پیام بگذارید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: